Mutta en anna minkään tuollaisen enää häiritä teitä rakkaat lukijani, syksy on tullut ( aah, mikä ihanampaa ) ja velvollisuudet jatkuvat. ( Oikeasti tarkoitin tota :D Oon hei horoskoopiltani Kauris, eiks sen pitäis selittää toi, hei daa!!?? :D ) Kesä alkaa olla ohi ja ihan hyvältä tuntuu. Saa kaivella kaappeja ja ottaa talvi vaatteet jo melkein käyttöön ( toi kyllä kuulosti kieltämättä aika masentavalta :( noh mutta talveen on vielä paaaljon aikaa, nautitaan tästä ihanasta syksystä ensin ) voi ostella kaikkia ihania villatakkeja, neuleita ja puseroita.... AAH!! Tässä alla muutama mukava neule minkä kelpuuttaisin vaatehuoneeseeni vaikka heti. ( Kuvat by HM )



Tässä kuva itsestäni äitini häistä nyt noin 1kk sitten.
Aww.. Ihania nuo neuleet! Jatkan tänään vielä postauksella, ajattelin vain tulla kertomaan että hengissä ollaan :)
XOXO -T-