lauantai 11. syyskuuta 2010

Sorry kun musta ei oo kuulunut...

ei ole kuulunut musta nyt vähään aikaan. Ihan siitä syystä että on kesäloma ollut mitä antoisin, netti ja mokkula ei oikein toimi :( työt, kihlattuni sekä uusi koira vaavi vieneet aikaa. Myös vanhempi vauvani on kaivannut enemmän aikaa ja huomiota kun uusi tuli ( ihmeen mustis tullut nyt ;) Hassuja nuo koirat... ikinä ei kyllä tiedä mitä ihmettä niitten päässä liikkuu, Jaskalle olen näyttänyt Oulua ( ei ole ennen käynyt ) Itelläkin ollut opettelemista ja muistelemista monesta eri paikasta, on siitä kuitenkin 7v. kun viimeksi täällä asuin. Asunto postaus on tulossa varmasti viikon sisällä! I promise!!!! :)









Mutta en anna minkään tuollaisen enää häiritä teitä rakkaat lukijani, syksy on tullut ( aah, mikä ihanampaa ) ja velvollisuudet jatkuvat. ( Oikeasti tarkoitin tota :D Oon hei horoskoopiltani Kauris, eiks sen pitäis selittää toi, hei daa!!?? :D ) Kesä alkaa olla ohi ja ihan hyvältä tuntuu. Saa kaivella kaappeja ja ottaa talvi vaatteet jo melkein käyttöön ( toi kyllä kuulosti kieltämättä aika masentavalta :( noh mutta talveen on vielä paaaljon aikaa, nautitaan tästä ihanasta syksystä ensin ) voi ostella kaikkia ihania villatakkeja, neuleita ja puseroita.... AAH!! Tässä alla muutama mukava neule minkä kelpuuttaisin vaatehuoneeseeni vaikka heti. ( Kuvat by HM )






Tässä kuva itsestäni äitini häistä nyt noin 1kk sitten.



Aww.. Ihania nuo neuleet! Jatkan tänään vielä postauksella, ajattelin vain tulla kertomaan että hengissä ollaan :)

XOXO -T-