On ollut kyllä niin tylsä päivä! Olen edelleen sairastellut jo neljättä viikkoa putkeen ja vkl töissä oli kamalaa! :( Huomenna menen kyllä lääkärille. Vihaan vaan niitä paikkoja, lääkäreitä siis. Nytkin voinut vaikka miten pahaksi mennä tämä keuhkoputkentulehdus ( mikä tämä todennäköisesti on ) että harmitaa oma tyhmyys, kun ääni on minulle tärkeä. Noh huomenna se hoidetaan kuntoon. Tänään heräilin jo 6 jälkeen. Vapaapäivä, mutta maaaaailman tylsin. Olen pyrkinyt lepäämään, mutta myös vähän jaloittelemaan ja leikkimään Daisyn kanssa. Se kyllä on energinen kun mikä :) Onneksi! Mun pikkanen <3maanantai 24. tammikuuta 2011
Voi kurjuuksien kurjuus :(
On ollut kyllä niin tylsä päivä! Olen edelleen sairastellut jo neljättä viikkoa putkeen ja vkl töissä oli kamalaa! :( Huomenna menen kyllä lääkärille. Vihaan vaan niitä paikkoja, lääkäreitä siis. Nytkin voinut vaikka miten pahaksi mennä tämä keuhkoputkentulehdus ( mikä tämä todennäköisesti on ) että harmitaa oma tyhmyys, kun ääni on minulle tärkeä. Noh huomenna se hoidetaan kuntoon. Tänään heräilin jo 6 jälkeen. Vapaapäivä, mutta maaaaailman tylsin. Olen pyrkinyt lepäämään, mutta myös vähän jaloittelemaan ja leikkimään Daisyn kanssa. Se kyllä on energinen kun mikä :) Onneksi! Mun pikkanen <3perjantai 21. tammikuuta 2011
hej!!!!
Taaskaan minusta ei ole kuulunut pitkään aikaan..hyi minä!! :( mutta minulla on pikku pelko blogin suhteen... kuitenkin liikaa paljastamatta ja hyviä juttuja kertoillen uskon että liialta kritiikiltä vältyn ( hope so ) no en ole onneksi herkkänahkainen. Lähden tuon pikku tytön kanssa nyt ulos ja sitten kauppaan, suihkuun ja töihin. sellainen pe ilta tiedossa. Hyvin menee, vaikka olen 3vk ollut flunssassa :/ nyt tänään tuli ääntä onneksi enemmän kuin eilen... lauluhommissa ihan hyvä juttu. menen nyt moi......
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)