maanantai 21. kesäkuuta 2010

Miken aamu






Aamiaista mulle! NYT!


Miks Pitää aina odottaa!= :/


Anna sitä jo!!!!


Mitäs kyyläät kun syön??


Parvekkeelle tahtoisin... tai mieluummin lenkille! sinne siis lähdemme! Ihanaa päivää kaikille! <3

-Mike Monroe-

sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

ihana aamu perjantaina







Perjantai aamuna oli ihanaa. Heräsin aikaisin. Kahviakin keitin pitkästä aikaa, sen tuoksu oli huumaavan ihana. Tein ihanaa aamiaista ja kävin vaavin kanssa pitkällä lenkillä. Huomatkaa myös maailman söpöimmät haarukka/veitsi/lusikka naulakot <3 Ne ovat Helsingistä yhdestä sisustus liikkeestä... voi kun muistaisin nimen, Kampin vieressä kuitenkin. Sitten aamupäivästä lähdin perhetuttuni Sarin kanssa kaupungille. Suunniteltiin myös yhtä superhyper mahtavaa juttua mutta sitä en voi paljastaa vielä. Tein myös kirppiksellä ihania löytöjä. 2 farkut ja farkkushortsit alle 18e ja 1e aivan mahtava Gantin paita! Tämä blogi ei oikein toimi tänään kunnolla joten suht lyhyttä postausta tulee. Olin tänään Oriflame kutsuilla ja kivaa oli, muutenkin ihana päivä kavereitten ja lapsien kanssa. Siitä kuvia huomenna.

Öitä murmelit -Tiia-

PS: Huomatkaa miten ihanat löydöt tein kodin Anttilasta, nuo pinkit kupit ja teepussien alustat <3 Cutieee... Sweet and Delicious

torstai 17. kesäkuuta 2010

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Täältä tullaan elämä!


Nyt alkoi tämä blogi. Enempää jeesustelematta ja selittelemättä eiköhän blogin sisältö selkeä kun siihen tutustuu ja pääsen itsekkin vauhtiin. Voin kuitenkin luvata että blogissani tullaan pyörimään musan ja musamaailman ympärillä. Muoti, sisustus, eläimet ja oman mieleni juonenkäänteet ovat myös hyvin paljon mukana kirjoituksissani. Myös muutto uudelle paikkakunnalle 1,5kk sitten tulee olemaan esillä blogissani, miten sopeudun, miten vietän elämääni, uusia tuttavuuksia, mahtavia paikkoja kahvittelemiseen, shoppailemiseen, ruokailuun ja juhlimiseen.

Olen 23.v nainen... tai tyttö :D inhoan kategorointia. Luulen/toivon että blogi ottaa suunnan vähän itse ja toivon että se rupeaa pian elämään "omaa elämäänsä". Minulle on 2vk,n päästä tulossa suloinen uusi perheenjäsen ja vanhemmankin turren toilailuista tullaan varmasti täällä lukemaan. Siinä hieman esimakua, Tervetuloa blogini pariin. Tiedossa on rokkia, kesää, bileitä, arkea, eläimiä, muotia ja kaikkea ihanaa... minun elämääni. Kuitenkaan tämä ei ole mikään päiväkirja että lähinnä kerron asioita hieman "pinnallisempaan" ja lyhyemmällä tavalla, koska olen seurannut blogeja missä ihmiset liikaa avautuu ( mikä saattaa olla ongelmani ) ja saavat kakkaa niskaan anonyymeiltä ja blogin kirjoitus loppuu lyhyeen. Kuitenkin syvällisempiä pohdintoja ja kirjoituksia tulee olemaan varmasti myös...

Minulle saa laittaa toiveita esim. mitä tahtoo täällä nähdä... päivän asukuvia, tietyistä aiheista kirjoituksia, muutenkin miten voisin kehittää tätä blogiani. Teen tätä itselleni mutta myös tottakai lukijoille! Te olette tärkeimpiä! Toivon vaan että teitä tulisi ;) ja uskaltaisin jakaa/mainostaa blogiani koska kuitenkin sisälläni palaa halu tehdä tätä!

Ihanaa päivänjatkoa kaikille mussuille! <3
-Tiia-