Perjantai aamuna oli ihanaa. Heräsin aikaisin. Kahviakin keitin pitkästä aikaa, sen tuoksu oli huumaavan ihana. Tein ihanaa aamiaista ja kävin vaavin kanssa pitkällä lenkillä. Huomatkaa myös maailman söpöimmät haarukka/veitsi/lusikka naulakot <3 Ne ovat Helsingistä yhdestä sisustus liikkeestä... voi kun muistaisin nimen, Kampin vieressä kuitenkin. Sitten aamupäivästä lähdin perhetuttuni Sarin kanssa kaupungille. Suunniteltiin myös yhtä superhyper mahtavaa juttua mutta sitä en voi paljastaa vielä. Tein myös kirppiksellä ihania löytöjä. 2 farkut ja farkkushortsit alle 18e ja 1e aivan mahtava Gantin paita! Tämä blogi ei oikein toimi tänään kunnolla joten suht lyhyttä postausta tulee. Olin tänään Oriflame kutsuilla ja kivaa oli, muutenkin ihana päivä kavereitten ja lapsien kanssa. Siitä kuvia huomenna.
Öitä murmelit -Tiia-
PS: Huomatkaa miten ihanat löydöt tein kodin Anttilasta, nuo pinkit kupit ja teepussien alustat <3 Cutieee... Sweet and Delicious
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti