perjantai 21. tammikuuta 2011

hej!!!!






Taaskaan minusta ei ole kuulunut pitkään aikaan..hyi minä!! :( mutta minulla on pikku pelko blogin suhteen... kuitenkin liikaa paljastamatta ja hyviä juttuja kertoillen uskon että liialta kritiikiltä vältyn ( hope so ) no en ole onneksi herkkänahkainen. Lähden tuon pikku tytön kanssa nyt ulos ja sitten kauppaan, suihkuun ja töihin. sellainen pe ilta tiedossa. Hyvin menee, vaikka olen 3vk ollut flunssassa :/ nyt tänään tuli ääntä onneksi enemmän kuin eilen... lauluhommissa ihan hyvä juttu. menen nyt moi......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti