maanantai 24. tammikuuta 2011

Voi kurjuuksien kurjuus :(

On ollut kyllä niin tylsä päivä! Olen edelleen sairastellut jo neljättä viikkoa putkeen ja vkl töissä oli kamalaa! :( Huomenna menen kyllä lääkärille. Vihaan vaan niitä paikkoja, lääkäreitä siis. Nytkin voinut vaikka miten pahaksi mennä tämä keuhkoputkentulehdus ( mikä tämä todennäköisesti on ) että harmitaa oma tyhmyys, kun ääni on minulle tärkeä. Noh huomenna se hoidetaan kuntoon. Tänään heräilin jo 6 jälkeen. Vapaapäivä, mutta maaaaailman tylsin. Olen pyrkinyt lepäämään, mutta myös vähän jaloittelemaan ja leikkimään Daisyn kanssa. Se kyllä on energinen kun mikä :) Onneksi! Mun pikkanen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti