
Nyt alkoi tämä blogi. Enempää jeesustelematta ja selittelemättä eiköhän blogin sisältö selkeä kun siihen tutustuu ja pääsen itsekkin vauhtiin. Voin kuitenkin luvata että blogissani tullaan pyörimään musan ja musamaailman ympärillä. Muoti, sisustus, eläimet ja oman mieleni juonenkäänteet ovat myös hyvin paljon mukana kirjoituksissani. Myös muutto uudelle paikkakunnalle 1,5kk sitten tulee olemaan esillä blogissani, miten sopeudun, miten vietän elämääni, uusia tuttavuuksia, mahtavia paikkoja kahvittelemiseen, shoppailemiseen, ruokailuun ja juhlimiseen.
Olen 23.v nainen... tai tyttö :D inhoan kategorointia. Luulen/toivon että blogi ottaa suunnan vähän itse ja toivon että se rupeaa pian elämään "omaa elämäänsä". Minulle on 2vk,n päästä tulossa suloinen uusi perheenjäsen ja vanhemmankin turren toilailuista tullaan varmasti täällä lukemaan. Siinä hieman esimakua, Tervetuloa blogini pariin. Tiedossa on rokkia, kesää, bileitä, arkea, eläimiä, muotia ja kaikkea ihanaa... minun elämääni. Kuitenkaan tämä ei ole mikään päiväkirja että lähinnä kerron asioita hieman "pinnallisempaan" ja lyhyemmällä tavalla, koska olen seurannut blogeja missä ihmiset liikaa avautuu ( mikä saattaa olla ongelmani ) ja saavat kakkaa niskaan anonyymeiltä ja blogin kirjoitus loppuu lyhyeen. Kuitenkin syvällisempiä pohdintoja ja kirjoituksia tulee olemaan varmasti myös...
Minulle saa laittaa toiveita esim. mitä tahtoo täällä nähdä... päivän asukuvia, tietyistä aiheista kirjoituksia, muutenkin miten voisin kehittää tätä blogiani. Teen tätä itselleni mutta myös tottakai lukijoille! Te olette tärkeimpiä! Toivon vaan että teitä tulisi ;) ja uskaltaisin jakaa/mainostaa blogiani koska kuitenkin sisälläni palaa halu tehdä tätä!
Ihanaa päivänjatkoa kaikille mussuille! <3
-Tiia-